četrtek, 14. februar 2008

Čudn dan

Ja bil je dokaj čuden dan:) zakaj? ker sm že cel dan nekako zblojen, delam ene čudne stvari, kot povrh vsega sem pa še zaspau kot dojenček pred tv-jem:) včeraj sm tudi začeu čisto sam delati pri Vrhu in mi je kar šlo, danes pa že ni bilo skoraj nobenega problema več:) popoldne preden sem odšel na delo, sem pa še dobil virus na msnju, ki ga dobiš samo če si neumen in odpreš tisti link, ki ti ga kdo pošlje:) ponavadi se čudim neumnosti ljudi, ki take stvari odpirajo, saj kot prvič so v angleščini in ponavadi tudi "zararane", no ta je bil sicer samo link, ampak nima veze. Ves neumen sem ga kliknil in sploh nisem pomislil, da je virus:) sej pravm čist čudn dan:) no zdej upam, da mi ga je ratal zbrisat z mojmu že po defoltu naloženmu Nortonu, kar pa sicer dvomim:) upam, da kmalu odpravim težavo:) drugače je bilo pa danes zaslediti tudi nekoliko več zaljubljenih parov....kao;);P ne vem zakaj, pa je že nekaj u zraku:)
byx_)

1 komentar:

Unknown pravi ...

...in z virusom okužil še nekaj 'inteligentnih ljudi'....
hehe;)


View My Stats