sreda, 7. maj 2008

ŠOUROCK 2008 - FINALE

Včeraj smo se spet odpravili neplačljivo romanje proti Mariboru:) potekalo je namreč finale Šourocka 2008. Nastopajočih ne bom opisoval, si lahko kaj več preberete na naši strani in pa strani Miha Rekarja. Slednjega so na njegovem blogu danes baje že napadli s komentarji, očitno jim res ni jasno, da ima vsak pravico do svojega mnenja in da izraža pač svoje mnenje in ne mnenje skupine Angee. Zato moram zelo paziti kaj sploh napišem, da ne bom kregan. Kot prvo naj bo jasno, da so moja mnenja tukaj samo moja, ne odražajo stališča benda Angee, niti koga drugega. Jaz sem ena oseba:)

No mal pa morm useen pokomentirat zadevo:) edino kar se mi včeraj ni zdelo korektno je bilo to, da smo morali nastopiti prvi in to brez žrebanja. Pač ni bila fer poteza, saj meni se zdi tako. Glede ozvočenja in tonca pa same pohvale, baje da se je slišalo zelo dobro. Tudi na odru je bilo super use poštimano. Na koncu so zmagali domačini Rockheads, ki so odigrali zelo dobro, publika je uživala in po mojem mnenju so zmagali pravično oni. Moram pa priznati, da včeraj nisem bil takega mnenja, saj smo bili vsi malo jezni nase, ker nismo odigrali tako kot bi lahko. Potem pa je sledil še koncert Big Foot Mame, ki smo ga pa spremljali samo na začetku, potem pa smo se odpravili proti domu, saj je bila današnja sreda tudi delovna:)

V nedeljo, 11.5.2008 nas pa čaka dobrodelni koncert v prenovljeni blejski Festivalni dvorani. Vsi vabljeni:)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

V nedelo mamo koncert na bledu ;)


View My Stats