ponedeljek, 29. oktober 2007

Beatsteaks - After


No pa je mimo:) najbolši koncert v mojem življenju:) brez pretiravanja so Beatsteaks koncertna atrakcija in dogodek je bil res punk-rock spektakel leta, kot so ga napovedovali:)

Odhod v Ljubljano se je zgodil že ob šestih, ker je bilo treba na blagajni Metelkove kupiti rezervirane karte. Ko sva s Tilnom prispela tja, se je tam že zbirala gruča ljudi, pred Galo Halo je bil parkiran gigantski Tourbus in človek je res dobil občutek, da se bo zvečer zgodilo nekaj krasnega:) ko sva kupila karte sva se odpravila proti najinemu bivšemu stanovanju, kupila sva sixpack ( laško seveda:P ), ter v stanaovanju malo popila, pogledala malenkost novo oddajo As ti tut not padu?, ter se potem odpravila proti Metelkovi.

Ko sva prispela na Metelkovo je bilo tam že veliko ljudi, ura je bila nekaj čez devet in publiko je že ogrevala hrvaška punk-rock zasedba Overflow. Igrali so super, vendar so bili malo slabše ozvočeni, vse je bilo dokaj potiho:) potem ko so končali se je pa začelo zares. Na oder so začeli postavljati opremo od Beatsteaksov, predvsem veliko je bilo kitar, ki jih med koncertom kar redno menjajo. Postavljanje vse opreme je trajalo kar nekaj časa, saj njihovi ljudje vse priklopijo in preverijo če dela, da nato Beatsteaksi samo pridejo na oder in začnejo igrati:) to vse skupaj izgleda zelo profesionalno:)

Ob bučnem vzbujanju publike so se na odru prikazali glavni akterji:) publika je znorela, ter začelo se je prerivanje že takoj ob prvem riffu:) s Tilnom sva bila v ene četrti vrsti, kjer se odvija "kill zone", kar pomeni nenehno prerivanje, ter borba za vsak centimeter:) kmalu sem se po ne vem katerem čudežu prebil v drugo vrsto, kjer je bilo občutno boljše, samo občasno je prišlo do navala od uzadaj:) naj še povem da je bila publika povsem pri odru, nobenih varnostnikov ni bilo pred odrom, kar samo kaže na to, da Beatsteaksi zares zaupajo svoji publiki in publika tudi njim:) jaz osebno sem najbolj užival pri enem četrtem komadu, ki ga je pel kitarist, pel je pa nekaj od kape, in ker sem sam imel kapo, tako skejtarsko mi jo je vzel ter jo dal na glavo:) seveda mi jo je takoj prijazno vrnil:) koncert so nadaljevali energično, pevec je imel vložke z "Beatsteaks keyboards", ki so zelo poživeli dogajanje:) najbolše pa je bilo, ko je imel basist svojo dance točko, pleše kot profesionalec in tudi publika ga je nagradila z velikim aplavzom:) seveda so bile največje ovacije pri komadih I don't care as long as you sing, pri lepem komadu Hey du, pri meni najljubšem Hello Joe, seveda pri energičnem Attomic Love, ter še pri zadnjem komadu rednega dela Let me in, kjer smo pri vmesnem delu vsi šli na kolena, ter potem noro skakali do konca komada:) seveda je bil nujen še energičen bis:)

Skratka odlično organiziran koncert, veliko je bilo obiskovalcev iz Avstrije, saj so tam odpovedali par koncertov, zaradi družinskih težav enega izmed članov, kar je naredilo koncert še boljši:) upam, da sem uspel prikazati vsaj nekaj energičnosti:)
Lep pozdrav

Ni komentarjev:


View My Stats