sreda, 31. oktober 2007

Retro kratke hlače


Dons je bil en čudn dan. Cel dan sm že zaspan, ne vem kaj mi je:) no nekaj sm se pa le spravil delat in to je pospravljanja sobe:) pospravil sem eno veliko omaro, kjer sem imel stare cunje in razne stvari:) ko vidiš v kaj vse si se oblačil se pošteno nasmeješ:) najbolj so me v smeh spravile kratke hlače na sliki, pa ena roza marela, pink-ponk loparji (???....), spominska knjiga iz osnovne šole, če se kdo spomni kaj je to:) našel sem pa celo taborniško rutko, ter seminarsko nalogo od Pink Floydov:) ja v prvem letniku gimnazije sem bil nor nanje, kot tudi na razne substance, ki gredo zraven:) zato sem se tudi oblačil zelo čudno:) v ruski plašč iz ne vem kakšnih kož, ter v rusko kučmo:) skratka dobri stari časi:)
Lep pozdrav:)

2 komentarja:

Mischievous but kind inside pravi ...

Ja taku se je vcasih nosilo!!! :D:D

doza pravi ...

ja ne pa zdej, k so usi tamali že ful uštimani:) ampak sej vse ima svoj čar:)


View My Stats