torek, 23. oktober 2007

Lep pozdrav:)

Pa se je začelo:) bloganje namreč:) mojemu blogu sem dal naslov Drum your life, ker so bobni in nasplošno ritem velik del mojega življenja, mogoče celo manjši kot bi si včasih želel:) ampak tukaj ne bo govora samo o bobnih, vendar tudi od glasbe nasplošno, glasbenih skupin, življenja z glasbo, nekaj tudi o mojem faxu, ki ga "vestno" in dokaj neuspešno obiskujem že tretje leto:)

Toliko za sedaj, saj je šele prvi vnos, samo toliko, da vidim če stvar deluje:) pa že vnaprej se oproščam za slovnične napake, slovenščina ni bila moj najmočnejši predmet, še posebej pa mi probleme predstavljajo vejice, ki jih ponavadi postavim preveč, kot jih je treba:)

Uživajte:)bye

2 komentarja:

Tina pravi ...

oooooo...ti si pa un bobnar iz une skupine no...kaj se ze imenujete...hmm...angee!!! jaaa...cist ste hudi, huda muska!!!
;):);) ful dobr, da si se spravu blog pisat...zgleda mas tud ti prevec casa:P

Mih@ pravi ...

Ahahahahahahahahahaha


View My Stats