torek, 13. november 2007

Firefox vs. Safari

Danes zjutraj sem malo brskal po netu in naletel na Applovi strani na internetni brskalnik Safari. Zraven je pisalo, da je sedaj na voljo tudi za Windowse. Super sem si rekel in ga dal loadat. Do konca instalacije je bilo vse super, vendar potem pa ne več.

Kot prvo piše, da je Safari najhitrejši in sploh najboljši brskalnik. No meni ne dela hitro, prej počasi. Vse se nalaga vsaj še enkrat počasneje kot v Firefoxu. No dobra stvar je bila, da se vsi potrebni plugini instalirajo sami, tako da ni dodatnega dela. Naslednji problem je bil pa pri zaznamkih. Piše, da naj bi se jih dalo uvoziti iz drugega brskalnika. To sem poskušal narediti, vendar vse kar mi je uspelo uvoziti so bili zaznamki Firefoxa (njihova in sorodne strani), kar pa niso moji zaznamki, vendar od Firefoxa. Kar me tudi moti je njihova vrstica z zaznamki, ki se je nikakor ne da izbrisati, oziroma nisem še ugotovil načina. Ni mi pa jasno tudi to, zakaj se nekatera okna, ki jih odpreš na novo odpirajo v novih oknih, če pa ima brskalnik zavihke. Zavihki so ravno zato, da je vse bolj pregledno in če se ti odpirajo nova okna ni več nič pregledno. Še ena slabost Safarija pa je ta, da ko klikneš v polje v katerega se vpiše internetni naslov, se ne označi cel naslov, kot je to v Firefoxu, vendar se prečnica postavi tam kamor klikneš.

Drugače pa je Safari vizualno lep, všeč so mi modre obrobe okenc:) pa je še Public Beta serija, tako da upam, da bodo kaj popravili:) to pa je tudi vse:) ostajam na Firefoxu:) bye

Ni komentarjev:


View My Stats