nedelja, 18. november 2007

Spoznavni žur

Po nekaj premora s5 na blog:) v četrtek sem bil zvečer v Ljubljani natančneje v Bachusu. Večer mi je najprej na vlaku hotel pokvariti kretenski sprevodnik. Imam namreč polletno karto do Ljubljane, vendar mi je sprevodnik na vlaku hotel zaračunati dodatek. Ker denarja seveda nisem imel, sem mu lepo razložil, da dodatka meni ni treba plačati. Vendar je človeška neumnost neskončna in tako mi je zasegel vozovnico. Ker seveda nisem bil pripravljen popustiti sem mu še enkrat razložil, vendar se ni dal in se vmes mi je stokrat povedal, da se to njemu zdi brezveze zaradi 1,44 €. In potem je vzel vozovnico, rekel še da jo lahko vzdignem na blagajni v Ljubljani, vendar bom moral plačati za vožnjo in še 40 € zaradi oviranja dela sprevodnika?!?!?! Mislim, da gre take scene delat človeku, ki si je pošteno kupil polletno vozovnico. Preprosto ni razumel, kaj mu hočem povedati.

Pred Ljubljano sem še enkrat šel do njega in ga prosil, če mi res ne more vrniti karte. Povedal mi je, da moram plačati in še to, da jaz nimam dodatka za ene par mednarodnih vlakov, naštel pa mi je skoraj vse?!?!?! Skratka ni hotel priznati, da se je zmotil in me dobesedno prisilil, da sem šel "klošarit" po vlaku za ubogih 1,44 €. Potem mi je prijazna gospa posodila, dal sem mu denar in dobil nazaj karto tik pred Ljubljano.

Potem sem se pa odpravil proti Bachusu. Dobili smo se na Kongresnem trgu, kjer smo malo pili in debatirali, vendar smo se zaradi mraza kmalu odpravili noter. Vzdušje je bilo dobro, s sošolci se da zakon žurat, tudi z bivšimi sošolci, ki sem jih srečal smo se dobro zabavali. Nazadnje se spomnem plesa na balkonu z eno neznano žensko in mojo sošolko. Potem pa tema. Naslednja stvar, ki se je spomnem je da sem sedel sredi Bachusa, kjer so se mi eni tipi smejali. Pogledal sem na uro in ugotovil, da je 15 do 5-ih, ter se odpravil domov. Uglavnem usi so me zapustili, vendar ne vem zakaj. Zvedel bom jutri na faxu, ker od zdajšnjih sošolcev nimam še nobene cifre. Upam, da ni bila kakšna bedarija:)
Lp:)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Če maš karto za potniški vlak, nima veze al je dnevna, mesečna, polletna al pa letna, morš za mednarodni al pa intercity vlak doplačat. In ubistvu sprevodnik ni čist nč kreten (čeprou včasih eni res so), ampak je delou po pravilih in predpisih. Maš srečo da obstajajo prijazni ljudje.

Anonimni pravi ...

in...kaksno je nadaljevanje??? si izvedel kaj zanimivega od sosolcev ali ne?! ;)

Anonimni pravi ...

Stari, k sem jaz odprl vrata od sobe kjer si spal...uf...
Mogli ste se imeti zakon, vsaj po uri prihoda sodeč. Upam, da se ti bo vrnil spomin in da ga bova v decembru skupaj zažurala, kot se za najin profil spodobi!!!

doza pravi ...

evo sm se pozanimou za karto in mi velja za tisti vlak brez dodatka:) ker nisem bil slabe volje, se mi ni dalo spraševat ker sprevodnik je bil, blablabla, sem pač preveč dober človek:) december pa defenitivno an:P


View My Stats