nedelja, 11. november 2007

Moj domači kraj

Moj domači kraj so Spodnje Gorje. Lepa vasica pri Bledu:) Danes zjutraj sem se odločil, da malo pofotkam Gorje, zato sem se odpravil na sprehod na bližnji hrib, od koder je prelep razgled. Prej sem šel še na volišče, ki je praktično na mojem dvorišču, ter opravl državljansko dolžnost. Upam, da bo izvoljen moj kandidat:) No potem pa je sledil sprehod, bilo je prijetno, sijalo je sonce. Srečal sem tudi našega župnika, ki ga nisem videl že zelo dolgo časa. Kot po naključju je bil takrat na mp3-playerju komad od Pantere "Cowboys from Hell". Zares priročno, sem se kar malo ustrašil takega naključja:)





Uglavnem, obožujem hribe in našo pokrajino, kdo bi zamenjal tako življensko okolico za mestno?:) heh vrjetno marsikdo, vendar meni je tukaj ušeč:)
Lep pozdrav:)

2 komentarja:

evulja pravi ...

Gorje so lepe ja, pa se za smucat mas blizu :p. A lah trikrat ugibam koga si volu? Ne, sej mislm da si istiga kot ga bom jast.

doza pravi ...

heh:) lahko ugibaš;);P drgač pa kr fajn za smučat ja, oz. bordat::) najbolš mi je Vogel seveda:)


View My Stats