petek, 23. november 2007

Spoznavni žur 2

Končno nadaljevanje:) po pogovoru s sošolci smo ugotovili, da sm verjetno zakomiral v Bachusu:) tako da se ni zgodilo nič takega:) to je pa to, če malo preveč spiješ, še posebej če nisi že kar nekaj časa na veliko pil alkohola:)

V sredo pa se mi je zgodilo še nekaj zanimivega. Ko sem šel iz faxa sem se odločil, da grem še jest v McDonald's preden grem domov. Na poti tja pa sem opazil nekaj zanimivega. Videl sem emota, ki pa ni bil navaden emo. Bil je "južnjaški" emo. Brez zamere, drugače nimam nič proti nobenemu in tudi žaljiv nočem biti, vendar to je bilo pa res smešno. Nekako ne gre skupaj. In potem se je zgodila še ena zanimiva stvar. V McDonaldsu je bil pred mano nek dijak, ki je kupil malo Fanto. Nič takega an, samo zakaj bi šel v Maca po malo Fanto? Zraven imaš trgovino, kjer dobiš Fanto za neizmerno manjšo ceno. Primer kako lahko velika korporacija obvlada razmišljanje nekaterih najstnikov. Nicht gut!!!

Sedaj nekaj časa ni bilo posta, ker mi ni delal internet. Pač Siol ima nekatere interne težave zgleda, kajti danes dela vse lepo in prav. Pa ravno ko sem jih hotel poklicati in dati iz sebe vso jezo in zgroženost:) pa drugič:)
Lp

Ni komentarjev:


View My Stats