nedelja, 30. december 2007

Top 5 - 2007

Lestvica meni najljubših letošnjih albumov, ki temelji predvsem na tem koliko sem jih poslušal in kako delujejo kot celota.

Na peto mesto sem uvrstil album Icky Thump od dueta The White Stripes. Rahlo mehičansko obarvana plošča, ki ima s5 zelo lepe vendar netipične kitarske rife in seveda preproste udarne ritme.

Četrto mesto pri meni zaseda skupina Maroon 5 z albumom It Won't Be Soon Before Long. Izredno poslušljiva, pretežno pop plošča, s pridihi melodičnega funka. Meni najljubši komad pa prvi singel Makes Me Wonder.

Dolgo pričakovano ploščo Minutes to Midnight od skupine Linkin Park sem uvrstil na tretje mesto. Precej različna od prejšnjih njihovih plošč, predvsem manj "trda". Veliko več je rapersko obarvanega besedila, predvsem pa bolj okoljsko ozaveščenega. Uspešno nadaljujejo svojo pot, čeprav v rahlo bolj pop vodah.

Če bi štel koncerte bi jih vrjetno uvrstil na prvo mesto. To je skupina Beatsteaks, ki je letos izdala album z naslovom .limbo messiah. Nadaljujejo s punk-rock udarnostjo, vendar plošča useeno ni tako lahkotno spevna kot mogoče kakšna prejšnja, oz. ni tako izrazito izstopajočega komada. Vendar u živo so najboljši:)

Prvo mesto pa seveda Arctic Monkeys s ploščo Favourite Worst Nightmare. Njihova druga studijska plošča je bila najbolj pričakovana indie plošča leta in "opice" nas niso razočarale. Brainstorm je napovedoval še bolj trip-hop ploščo kot je bila prva, vendar je celota nekoliko bolj umirjena. Poslušal sem jo zelo veliko, najbolj pa so mi pri srcu komadi Brainstorm, Balaclava in The Bad Thing.

Ni komentarjev:


View My Stats