torek, 25. december 2007

Uskovnica

A dons je božič?:P nima veze, en post še od Uskovnice, kjer smo se zabavali v nedeljo, ter še globoko v ponedeljkovo jutro:) moji soigralci v bandu so se odpravili tja že kar zgodaj popoldne, vendar jaz in moj kolega Sever, ter Pavliha smo šli gor malo kasneje. Ko smo bili na poti nas je klical Jeršič in Pavliha ga je nategnil, da smo obtičali na cesti, da je vse ledeno, da drsimo v prepad, da se nam je lagal, da je cest uredu in tako naprej. Vendar je potem Jeršič klical nazaj in sem ga napizdil še jest, potem sem mu pa rekel, da smo šele v Češnjici (v Bohinju, kjer živi Jeršič:P). Pot naprej je bila normalna, malo pod vrhom pa je cesta postala ledena, vendar smo prišli skoraj do vrha, ampak nam je zmanjkalo malo zaleta, tako da smo se naprej odpravili peš:) 

Ko smo prispeli tja smo se malo pomirili in začeli piti:) potem pa smo se odpravili v kočo, ki jo upravlja Joži, baba od hudiča!!! Uglavnem Joži jebe mater usakmu k pride, za vsakega ima grde besede, vse zajebava, najhuje pa je da ji nič ne moreš. Karkoli ji rečeš im zate pripravljen desetkrat hujši odgovor. Prav neverjetno. Potem pa se je zgodilo nekaj smešnega, ko je Stašu rekla kaj je ti tamburica, a si kr dol padu? Stašu je prekipelo, zato je ustal in šel do nje ter se ji je začel dreti v obraz:) udaril je ni, vendar se je pa čisto posrala:) potem smo pa raje odšli.
Naprej smo pili v Jeršičevi koči, tam sta tudi nastala videota, ko je Jeršič že padel dol in sva ga šla buditi najprej jest in njegova tamala, potem se nama je pa pridružil še Pavliha:) lala bye:P

USKOVNICA, PART I
USKOVNICA, PART II

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Maziiiiiii!
koskj?kr cist po nesreci sm odkrila tale tvoj blog..sj je kr zabavn!;P
ze dolg se nismo vidl...kje bos kej za novo leto?
no have fun!
Sasa
(aves una tvoja sosolka iz OS!:P)
mwa mwa

doza pravi ...

Sasaaaa!
Ej dobr an, me veseli da si kr odkrila moj blog in da ti je usaj mal ušeč;);P ja se ze kr nekej casa nismo vidl, za novo leto nimam pojma, mi je useen če sm kr doma:) in kako si ti kej? :)

Anonimni pravi ...

jst uredu tko k zmer!;)
za nou let bom pa na Bledu mal okol tko da ce bos ti tud poklic ane, da se mal vidmo!!!


View My Stats